Elektrik ve su tasarrufu sağlayan ürünlerin kullanımıyla kaynak tüketimini azaltmayı amaçlayan P&G Türkiye, ambalajlar üzerinde de çalışarak atık miktarını azaltıyor ve 2030’a kadar yüzde 100 geri dönüştürülmüş, yeniden kullanılabilir ürün ambalajları hedefliyor. P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal İletişim Direktörü Nesli Kılıçal, “En büyük amacımız, hepimizin ortak evi olan dünyamızı koruyarak geleceğe taşımak ve insanların hayatlarını iyileştirmek. Türkiye’de her 10 evin 9’unda varız” dedi.
Related Posts
Küresel hisse senedi fonlarına girişler yavaşladı
- Hayati Karagöz
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Rusya ile Batı arasındaki jeopolitik gerginlikler 20 Kasım'da sona eren haftada küresel hisse senedi fonlarına…
Japonya’nın çekirdek enflasyonu BOJ’un hedefinin üzerinde kaldı
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Japonya'da çekirdek tüketici fiyat endeksi, Japonya Merkez Bankası'nın (BOJ) hedefinin üzerinde kalarak Ekim ayında bir…
The Body Shop, yıl sonunda Türkiye’deki satışlarını sonlandırıyor
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
2003 yılından bu yana Türkiye’de de mağazaları bulunan Şubat 2024’te iflas eden fakat İngiltere merkezli…