Yerli turistin yurt dışına “kaçmaması” için formül bulunması gerektiğini söyleyen Palandöken, “Yerli üretimlerimizin tanıtımı için yeni konseptler belirlemeliyiz. Yabancı turistler yalnızca otellerle sınırlı kalmamalı, gittikleri şehirlerin özelliklerini, yöresel ürünlerini tanımalı. Havaalanı, otogar ve otel gibi kalabalık noktalarda doğal güzelliklerimizin, yöresel, yerli ürünlerimizin tanıtımını içeren broşürlerin dağıtımı zorunlu olmalı” önerilerinde bulundu.
Related Posts
Küresel hisse senedi fonlarına girişler yavaşladı
- Hayati Karagöz
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Rusya ile Batı arasındaki jeopolitik gerginlikler 20 Kasım'da sona eren haftada küresel hisse senedi fonlarına…
Japonya’nın çekirdek enflasyonu BOJ’un hedefinin üzerinde kaldı
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Japonya'da çekirdek tüketici fiyat endeksi, Japonya Merkez Bankası'nın (BOJ) hedefinin üzerinde kalarak Ekim ayında bir…
The Body Shop, yıl sonunda Türkiye’deki satışlarını sonlandırıyor
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
2003 yılından bu yana Türkiye’de de mağazaları bulunan Şubat 2024’te iflas eden fakat İngiltere merkezli…